fredag 2 oktober 2020

Mot Öland och Kanelbullens dag..

Jag slutade tidigare för idag styrde vi kosan mot... ÖLAND 😊 Det är så mysigt att komma upp här denna tiden på året. Ett lugn lägger sig när alla sommarturister lämnar. Så tacksam för att man har möjlighet att åka upp här nu 💗 Tranorna tycker tydligen också om att komma hit. Bara en liten bit innan vi var framme såg vi massor med tranor på ett fält. Vi får köra förbi där imorgon igen och se om de är kvar.


Några arbetsuppgifter har vi medan vi är här. Vi ska plocka ner alla äpplena från det lilla äppleträdet,  markiserna ska tas ner inför vintern, bland annat, men vi måste ju såklart också bort till gårdsbutiken och köpa potatis och lök. 

Förresten, har ni ätit någon kanelbulle idag? Vi fick på jobbet idag, men jag gick innan fikadags så jag tog min med mig som färdkost nu när vi körde 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...