måndag 12 oktober 2020

Nya mattan...

Då är den nya mattan äntligen på plats 😊 och jag är kanonnöjd. Den är såklart inte lika mjuk som en rya, men denna är så mycket mer tålig. Något jag lärt mig genom åren är att inte ha för små mattor. Denna är 170x240 cm och precis lagom stor för detta rum. Den ljusa puffen hade Rebecca med sig hem i somras. Den hade hon köpt billigt på Marketplace i Kalmar och är helt i nyskick. Skön att ha och lägga upp fötterna på 😊


Jag gjorde en beställning av grovavfall förra veckan så nu ligger den gamla mattan med lite andra grejer där ute och blir hämtade på onsdag. Tänk vilken bra service vi har på jobbet 😊

Den som följt mig här genom åren minns kanske att vi tillsammans med några goda vänner brukar ha en pysseldag här i oktober. Vi ska ha den pysseldagen om tre veckor, så nu gäller det att komma på vad jag ska hitta på för nåt kul den dagen. Jag brukar göra en stor pumpaljuslykta genom att gröpa ur den och sen borra hål i olika mönster. Jag tror nog att jag gör det i år också 😊 Bland annat... 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...