torsdag 8 oktober 2020

Förhoppningar om fiber...


Då var det redan torsdag och som vanligt har veckan gått jättefort. Så skönt att helgen snart är här 😊 Jag hade sån väldig huvudvärk igår när jag vaknade så jag tog lite extra sovmorgon i lugn och ro och var på jobbet lite senare än vanligt. Jag har för mycket stress på jobbet emellanåt. Känns svårt att veta vad man ska göra åt det när vi har såna toppar just i början på månaden. Får ta mig en funderare...

Nu till nånting roligt som jag fick reda på idag 😊 Det ser ut som att vi kommer att få fiber inom en snar framtid. Nya pengar har tillkommit och det är klart vem som ska etablera fibernätet i vårt område. En tidsplan ska inom kort skickas ut. Nu håller vi alla fingrar och tår att det inte tar allt för lång tid. Då ska jag också äntligen ha möjlighet att jobba hemma vissa dagar. Det kan jag inte som det är nu.

Ser ni så fina färger det är på vårt vildvin när det klättrar uppför träställningen. Så himla fint!

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...