tisdag 6 oktober 2020

En ganska händelselös arbetsvecka...

Det händer verkligen inget spännande alls just nu. Det är upp på morgonen och iväg till jobbet. Sen kommer man hem och gör allt det där vardagliga som hör livet till. Då vi var iväg i helgen har jag heller inte fått min nya matta på plats än, men jag ska försöka hinna med det nån kväll här innan nästa helg.

Det kom ut på vårt intranät på jobbet igår att det är dags för hälsoundersökning. Tydligen gör de det där vartannat år. Jag har inte varit på hälsoundersökning genom jobbet på flera år, så det blir ju intressant. Jag ska försöka gå ner nåt kilo och få upp flåset ytterligare. Min bokade tid är inte förrän precis innan jul så jag har ju tid på mig, haha... 😊


Skogen och trädgården är ju bara för vacker just nu. Helt underbara färger 💗 men det blir mycket löv för Mats att blåsa. Vi har en lövblås modell större för att klara av den mängden löv som det blir här uppe i skogen. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...