söndag 25 oktober 2020

Bäckhalladalen...

Jaha, då är det söndag och vi är hemma igen på Trolle Hill. Jobbet väntar imorgon. En rolig grej som hände imorse var att när jag vaknade så visste jag inte riktigt var jag var. Jag vet att jag tänkte "-Ska jag till jobbet idag?", men så förstod jag att det var söndag och jag var i Komstad 😊

Imorse körde vi bort till Gylleboskogen och gick med hundarna, men istället för att köra hem direkt när vi var färdiga körde vi bort till Bäckhalladalen för att kolla in hur där såg ut. Bäckhalladalen är ett naturreservat med vandringsleder och där ska också finnas ett motionsspår som jag ville kolla in. Vi körde till Gröstorp och svängde av där. Vi kom då till den stora parkeringen och gick av och kollade på kartan, men motionsspåret var en bit bort. Tydligen finns det ytterligare en infart från andra hållet och då kommer man till motionsspåret direkt, men dit körde vi inte. Det tar vi en annan dag. Jag kollade upp det mer sen när vi kom hem igen, så nu hittar vi nog dit, tror jag 😊


Det var en helt magisk utsikt när vi började närma oss. Gröstorp ligger högt och man såg hela Simrishamn och havet bortom det. Jättevackert 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...