onsdag 14 oktober 2020

Fem kilometer...

Jag är nyligen hemkommen från veckans löpträning. Ikväll hade vi distanspass. Detta pass kan man se som ett resultat av alla de intervallträningar vi gjort tidigare denna termin. Vi sprang ut till "korset" som vi kallar det. Därifrån fick var och en välja fritt vilken runda man ville springa. Jag valde tre-kilometersrundan som går runt så att man kommer tillbaka till "korset" igen. Därifrån sprang jag tillbaka till vår samlingsplats.

Jag hade satt på GPS´n på min klocka och den visade en sträcka på 5,19 km. Wow, tänk att jag klarat att springa så långt 😊 Mitt eget mål har varit att klara fem kilometer innan jul, men jag är redan där. Jag springer inte fort, men jag har klarat det. Det är helt ofattbart egentligen. Jag trodde aldrig detta när jag började i augusti 💗

Jag säger bara det - "Kan jag så kan alla"

1 kommentar:

Petra Svensson sa...

Bra jobbat! Som du kämpar på med löpningen.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...