tisdag 27 oktober 2020

Snart födelsedag...


Kolla bara vilka vackra färger det är uppe hos oss nu i skogen 😊 Jag ser de vackra färgerna och Mats ser alla löven som fortfarande är kvar och som han måste blåsa bort från grusen på framsidan. Låter man alla dessa löv bara ligga, blir det rena rama geggan efter ett tag och det vill vi ju inte. Ja, och sen är det hela baksidan också.  

Idag har jag lagt in om ledigt en dag nästa vecka. Det är min födelsedag och vi tänkte faktiskt hitta på nåt roligt den dagen. Inget är bokat eller bestämt än, men jag har mina planer och det är inte så avancerat så vi kan nog få till nånting på dessa dagar som är kvar 😊 Jag kan berätta mer sen, men planen innebär i alla fall annat landskap och hav så får ni gissa...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...