tisdag 1 september 2020

Vårrullar till helgen...

Bild från Vegomagasinet

Jag såg ett recept häromdan som jag tyckte lät så himla gott, nämligen färska vegetariska vårrullar med jordnötsdipp. Tänkte att jag ska ge mig på det till helgen. Receptet hittade jag på Vegomagasinet, klicka här för att komma till sidan. Jordnötsdippan verkade väldigt smarrig 😊

Gillar ni också hösten? Det här vädret som är nu passar mig perfekt. Hög frisk luft och hela jag fylls med ny energi. Även om sommaren är härlig när det är varmt och man kan gå med bara linne och kortbyxor, så är det nåt speciellt med hösten.

Jag börjar redan planera inför helgen. Som vanligt höll jag på att säga, blir det en blandning av Trolle Hill och Österlen. Det är så mysigt att komma ner till Österlen efter en arbetsvecka, äta nåt gott och sen somna vid TVn, haha... Sen att äta frukost och titta ut över det öppna landskapet är härligt. Skogen på Trolle Hill och slätten på Österlen är två kontraster. Så tacksam att man kan ha det så 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...