onsdag 23 september 2020

Löpning och sen film...

Är precis hemkommen från veckans löpträning. Det var så pass varmt att vi var flera som sprang i linne ikväll, men detta var nog sista onsdan för nu spås det kallare väder framöver. Vi får väl se 😊

 Det var stafettlöpning ikväll. Vi var indelade i grupper om tre i varje. Sen skulle man springa växelvis till utsatta koner och där bytas av. Det fanns tre olika avstånd att välja mellan beroende på hur lång sträcka man ville springa. "Min" grupp valde den mellersta som var ca 135 m. Lite svårt att förklara, men ni fattar nog. Det var jobbigt minsann, men det roliga är ju att såna här övningar gör man ju inte när man är själv.

Sen måste jag ge ett tips också 😊. Det är Netflix-premiär på en film ikväll som jag sett trailern på, nämligen Enola Holmes. Den ska jag se. Precis den typ av film jag gillar, förhoppningsvis. Handlar om Sherlock Holmes lillasyster som ska lösa mysteriet när deras mamma plötsligt bara försvinner. Ja, ni hör ju hur spännande det låter.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...