fredag 18 september 2020

Hyra ut eller inte hyra ut...

Det dök upp ett intressant inlägg på FB idag i en Österlengrupp som jag är med i. Ni vet Inger Ljung som är en av programledarna i programmet Gokväll, hon söker boende att hyra under jul- och nyårshelgen. Till henne skulle jag kunna tänka mig att hyra ut 😊 Hon verkar så väldigt redig. Jag ska dikta ihop något bra PM och skicka under helgen så får vi väl se om hon svarar. Kan tänka mig att hon får många förslag från folk som har fritidshus här nere i detta området.

En gammal bild, men den är så fin med all kvällsbelysning

Jag skriver här och då förstår ni att vi är nere i Komstad ikväll. Det var helt galet med trafik fram till Kristianstad när vi körde hit efter jobbet. Sen blev det lugnare. Skönt att turisttrafiken är borta nu. Det blir en lugn helg här nere. Det blir trädgårdsarbete, hundpromenader, en tur bort till Lantmännen och så blir det en löprunda också i Gylleboskogen. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...