onsdag 16 september 2020

Huvudvärk och förråd...

Jag vaknade med huvudvärk idag. Som tur är hör det till ovanligheterna, men vissa dagar är det så bara. Jag känner också skillnad på "vanlig" huvudvärk och den jag vaknade med idag. Den är snäppet värre och då vet jag att fastän jag tar tabletter så försvinner det inte riktigt ändå. Illamåendet sitter kvar och darrigheten, och så har det varit idag. Jag körde från jobbet lite tidigare och sen fick jag hoppa över löpträningen ikväll. Det tycker jag inte alls om. Då har man brutit kontinuiteten och det är inte bra 😔

Vårt förråd med ett garage/verkstad som är lågt i tak och inte så djupt

En helt annan grej. Vi började diskutera att vi eventuellt behöver bygga en carport för att Mats vill ha sin bil under tak på vintern, och vi googlade lite på ritningar och modeller och så. Sen slutade det med att vi konstaterade att om vi gör en rockad så kan vi lösa det ändå. Vi rensar ut verkstan från däck och fyrhjuling så kommer bilen precis in där -> vi rensar ut cykelskjulet från cyklar så kommer fyrhjulingen in där -> vi rensar ut det lilla förrådet så kan cyklarna stå där 😊 Det blir lite som råttan på repet. Denna lösning hade ju varit så mycket billigare än det första alternativet, haha. Vi får se vart detta leder. Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...