fredag 25 september 2020

Spätta och hundvakt...

Då var det fredag igen och löning 👍 Jag är precis hemma på lunchen och äter lite. Det händer ibland att jag kör hem, när jag inte hinner eller orkar packa ihop en lunchlåda på morgonen och jag har rester i kylen. Sen har jag också tagit ut spätta från frysen som vi ska ha ikväll. För några veckor sen kom fiskbilen upp till oss. Vi har köpt av dem ett par gånger förut och det är jättefin fisk från Norge. Denna gång köpte vi spätta, så det vi festa på ikväll 😊 Det blir väl att vi panerar dem och steker dem. Sen har vi kokt potatis och grönsaker till. Får Mats bestämma gör vi nån sås till och bestämmer jag så har vi smält smör till 😊 Vi får väl se vad det blir...


Måste också visa 😊 Rebecca är hundvakt åt en kompis ett par dagar. Jag skrev till henne imorse och undrade hur det gått inatt. Det hade gått galant. Sen var de ute i Skälby i morse och gick en promenad innan Rebecca skulle iväg till jobbet.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...