tisdag 15 september 2020

Min bästa vän...


Här ligger min bästa vän 💗 När vi är ute och jobbar i trädgården så lägger han sig alltid där jag är. Det är så även inomhus. Där Raffemannen ligger, där är jag också nånstans i närheten. Leia är mer för att gå omkring när vi är ute, men hon är så ung än så det är ju inte så konstigt. Jag har märkt att hon vill väldigt gärna ligga på framsidan av huset. Även om vi allihopa är på baksidan så rätt vad det är så är hon borta. Då har hon gått och lagt sig på framsidan 😊

Tänk att våran Raffeman blivit hela sju år. Han kommer aldrig att bli vuxen, sa vi alltid, men nu är han vuxen 💗 Riktigt vuxen och klok dessutom. Det trodde vi väl heller aldrig, haha. Han har alltid varit den där lille pajasen, våran parvel...


Här är han inte gammal. Tre månader nånting, gissar jag.

1 kommentar:

Rebecca sa...

Bästa Raffemannen <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...