söndag 6 september 2020

En skön söndag...

Något som jag tar varje morgon innan jag kör till jobbet är en matsked ChiSan. Gör ni inte det så kan jag starkt rekommendera det. På morgonen kan jag ibland känna mig ganska trött och lite småyr när jag ska iväg. Då är detta kanon då det tar snabbt bort tröttheten. Ett gammalt traditionellt växtbaserat läkemedel bestående av bl a rosenrot och rysk rot. Emellanåt har jag även en flaska på jobbet ifall jag skulle glömma att ta hemma 😊

Vi körde hem redan i förmiddags från Österlen. Jag hade bestämt med våra hundars uppfödare att vi skulle ställa iordning Newfoundlandshundklubben Södras pärmar över våra vandringspriser. Klubben har tio st vandringspriser, och förra årets vinnare hade inte kommit in i pärmarna än med bild och text, så det var det vi satt och gjorde. I år har vi inte haft några utställningar. Vi blev faktiskt färdiga med alla underlagen. Nu ska de skrivas ut och plastas in. Skönt att vi har kommit så långt med detta. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...