tisdag 16 juni 2020

Stengången klar...

 Jag fortsatte att rensa i rondellen ikväll. Jag fick ordning på all den murgröna som helt växt "out of control" 😊 Nu ser man stengången och längst ner invid stolpen är där en liten låda med elkontakter och kopplingar till belysning och vattenspelet. Nu har den också blivit tillgänglig igen. Skönt 💗 Nu har jag bara lite kvar av det höga gräset att dra väck, sen är jag klar där. 

Vi kom att prata om damm idag på jobbet och det visade sig att en kollega till mig också har en damm med bl a koikarp. Han hade också haft problem med häger och t o m en rovfågel som kommit och tagit en fisk och därför spänt tråd över sin. Vi har ännu inte varit och kollat på nya fiskar. Känns lite onödigt att göra det nu inför semestern då det krävs lite passning på det.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...