lördag 13 juni 2020

Lite yatzy...

Då har jag bara fyra dagar kvar på jobbet. Sen har jag en veckas semester. Även om jag i denna omgång bara har en vecka, så har ändå semesterfeelingen satt igång 😊 Sen har det liksom ingen betydelse att jag ska jobba tre veckor innan mina andra semesterveckor sätter igång.

Vi är uppe på Öland ikväll. Mats hade lite snickeriarbete kvar sedan vi var här för några veckor sen och satte upp en innervägg till ett extra sovrum. Det har blåst väldigt här idag. Jag tycker det är lite otäckt att köra över bron när det blåser och vinden tar i bilen.


Jag är inte mycket för att spela spel, men här gör vi det av någon konstig anledning. Oftast blir det kortspelet Plump eller Yatzy. Ikväll blev det Yatzy 😊 och jag kommer alltid sist.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...