tisdag 30 juni 2020

Näckrosor och semesterplaner...

Fy hundan vad ruggigt det är ikväll. Det är så pass att det hade varit mysigt att sätta en brasa, men nu är det snart läggdags. Morden i Midsomer började för en stund sen. Det är så himla bra 😊 och lite sådär lagom lättsamt och avkopplande. 


Lilla Leia har somnat vid dörren. De tycker båda om att ligga i dörröppningen. Då missas ingenting.


Mina näckrosor i dammen blommar för fullt nu. Så himla fina. Det har ännu inte blivit några fiskar. Som jag tidigare skrivit vill jag inte binda upp oss nu när det snart är dags för semester. Det får vänta till efteråt. 

Det kommer inte att bli några större utsvävningar under vår semester. Jag vill absolut inte ut bland en massa folk. Jag läste nånstans att Hässleholm har den största ökningen av corona i Skåne. Låter inte alls bra. Det blir väl huvudsakligen Österlen, men även några dagar i Kalmar och så lite Öland på slutet. Planen var ju att vi skulle vara i Komstad och Frulle skulle vara med oss där, men nu blev det inte så 💗 Så nu har vi lite mer valmöjligheter att åka iväg. De små ⭐⭐ de fattas oss här hemma. Det är tomt. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...