fredag 15 maj 2020

Tomt...

Det var så hemskt att komma hem från jobbet idag och Lurbas låg inte i korgstolen på verandan som han brukar. Ingen Lurbas som kom jamande fram när jag steg ur bilen heller. Det är så tomt här. Han har varit kring oss varenda dag i hela 16 år. Det är klart att det känns jättemärkligt när han inte är här längre 💗

Denna bild på honom hittade Rebecca från ett inlägg här på bloggen från april 2016. En jättefin bild som jag knappt kan fatta att jag själv tagit. Hade varit roligt att göra en förstoring av den om det går.

Tänk, nästa vecka är det redan Kristi himmelfärds. Det blir en tredagars arbetsvecka för mig då jag tagit ledigt på fredan. Ska bli skönt. Jag la in min sommarsemester i Tidomaten, vårt tidsredovisningsprogram, på jobbet idag. Jag ska ha en + tre veckor. Min första vecka blir direkt efter midsommar. Det kommer att gå fort fram till dess.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...