tisdag 26 maj 2020

Skogen och lite fågelbon...

Jag kan inte nog prata varmt om hur skönt det är att bo här uppe i skogen. Det är som nu till exempel. Jag är själv hemma och har precis ätit lite kvällsmat ute på verandan. Kvällssolen skiner och fåglarna kvittrar helt galet mycket. Ingen trafik. Jag upptäckte häromdan att ett talgoxepar har ungar under taket till vårt cykelskjul, så nu sitter jag och kollar på dem när de flyger där fram och tillbaka 💗

Där jag ritat pilen flyger de in och ut hela tiden 😊

Redan onsdag imorgon och denna vecka är en relativt lugn vecka för mig. Nästa vecka är det så dags för månadsbokslut igen, och då blir det full fart. 

En annan grej nu när jag berättade att jag satt ute och åt ikväll. Jag köpte en jättegod yoghurt på Lidl igår. En grekisk yoghurt med kokossmak. Yoghurten,en god müsli och sen ringlar jag lite flytande honung ovanpå. Så himla gott. Ett tips från mig 😉

1 kommentar:

Pillusan.blogg.se sa...

Dem yoghurten lät spännande!
Får ta mig till ett Lidl.
Ha en fin dag.
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...