onsdag 20 maj 2020

Smidig handling...

Det var väldigt smidigt att handla på nätet. Det blev ICA Maxi denna gång. Jag knappade in allting igår som jag skulle ha. Valde sen en ledig tid idag när jag skulle hämta det, betalade och sen var det klart. 

Idag fick jag både mail och sen ca 20 minuter innan utsatt tid fick jag även ett sms. Sen var det bara att köra dit och hämta kassarna. När jag såg alla bilar på parkeringen var jag glad att jag bara kunde köra till baksidan och hämta mina kassar. Det enda jag inte gillar är att jag måste byta bort Coop för att e-handla, men jag provar så här nu ett tag i alla fall. Jag ska prova City Gross också och se hur det är.

Ja, då har man fyra dagars ledighet framför sig. Detta är väl den sista helgen nu i vår med extra lediga dagar. Där är ju nationaldagen också, men den infaller ju trist nog på en lördag i år. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...