tisdag 7 april 2020

Påsk och semesterplaner...

Förra veckan åkte hon upp i fönstret 😊 Tänk att vi redan är inne i april och det är påsk om några dagar. Mars bara flög förbi. Våra semesterönskemål skulle vara inne för några veckor sen. Jag ska ha fyra veckor, men delar upp det på 1+3. Det blir vecka 26, 30-32. Ska bli så himla skönt. Jag hade en väldigt hattig semester ifjol då jag var ny på jobbet, så i år ska jag njuta och koppla av ordentligt.

I år ska vi försöka vara i Komstad en längre period så att man hinner med att göra något. Källaren behöver röjas och inredas. I den gamla matkällaren är där så mycket andra grejor, så där ska jag verkligen rensa ur och ställa iordning. Det ska bli en matkällare igen.

Vår uppfart behöver också ställas iordning. Det är ett tyngre projekt, men jag hoppas vi har tiden och orken att göra nånting där i år.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...