fredag 17 april 2020

Min odlingsplätt...

Det är på denna ytan i trädgården som jag ska ha mina odlingslådor har jag tänkt. Marken får jämnas till lite, och eftersom där är lite stenar och en stycken enebuske som jag inte vill ta bort så blir det inte att lådorna kan stå i jämna led utan det får nog bli lite random. Det får jag se hur det blir när jag kommit så långt. Ska bli så roligt med ett odlingsprojekt här hemma 😊 Vi har också fått det ljusare på baksidan sen han som äger skogen skogade och glesade ur några riktigt stora träd utanför vår tomt för några månader sen.

Måste också bara inflika att den nya routern till fibern i Komstad kommit, så nu funkar allt perfekt. Jättekul att vi har fiber där nere nu och inte här hemma där vi bor. Jag ska prova och se hur det funkar att logga in på min jobbedator där nere. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...