måndag 6 april 2020

Fint till påsk...

Bland det bästa jag vet är när det är så pass varmt ute att man kan ha ytterdörren öppen. Det finns inget ute och inget inne, allt går i ett liksom, haha... I eftermiddags när man kom hem från jobbet var det lite så. Att dörren kunde stå på glänt så katterna kunde gå ut och in som de ville. Härligt 💗

Jag började kamma hundarna och Mats började tömma hängrännorna. Det är ett evighetsarbete när man bor i skogen. De är alltid fulla av löv, grenar och bokollon, och då menar jag verkligen alltid.

Nu är det två veckor som är fyradagarsveckor. I vanliga fall hade jag jublat, men nu när det är månadsbokslut hade jag behövt de där två dagarna också. Attans också, men jag får jobba som en iller dessa dagar, och så kan jag eventuellt ta nån extra ledig dag nästa vecka. Det hade varit skönt 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...