måndag 2 december 2019

Kanske blir det egenhuggen gran i år...

Uppe i ena hörnan på vår tomt står där tre stycken vad jag tror självsådda granar. Den ena av dem börjar bli för stor nu, så jag funderade på om vi kanske kunde såga ner den och ha den till julgran i år. Det hade ju varit roligt 😊 Jag har inte riktigt helt studerat hur den ser ut, men är den lite ojämn kan man väl fixa till det på nåt sätt. Den är ju också för hög för att ha inne så man får i så fall såga av den i lagom höjd. Vad tror ni om denna idé? Fortsättning följer...

Jag har även börjat kolla på smått på julklappar. För mig är det väldigt tidigt, men jag ska försöka vara ute i lite mer god tid än vad jag brukar vara. Jag vill ju gärna beställa varor på nätet för att slippa gå i affärer och då måste man vara ute i tid om man ska hinna få hem dem innan jul. Nuförtiden är det ju inte heller så många klappar som ska inköpas, så det ska väl gå rätt så smidigt hoppas jag 😊 Vi har dragit ner på det där med julklappar ganska så rejält, vilket är bra både för plånboken och miljön.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...