tisdag 17 december 2019

Lite kyla, tack...

Den enda anledningen till att man skulle bo längre norrut är att newfoundlandshund och snö och minusgrader passar bättre ihop än Skåne, regnväder och plusgrader 😏. Jag torkade precis av vår vita byrå hallen som var totalt gråprickig av skit när hundarna skakat sig när de kommit in. Sen blir det inte bättre av att vi har en grusig gårdsplan också och en lerig skogsväg precis utanför. Ja, ni fattar... 

Igår när Aron var hemma sa han -"Jag har glömt hur det är att ha hundhår överallt och grusiga golv", haha... Jag vet inte om man ska skratta eller gråta åt eländet. Nä, man önskar faktiskt nu att det skulle bli lite kallt så att leran försvann och det blev torrt ute i markerna.

Jag är inte riktigt klar med mina julklappar. Har några till att fixa, men det får jag ta till helgen. Inte likt mig, men jag tror faktiskt jag ska ta en runda bort till C4 Shopping i Kristianstad då. Ni som följer mig här vet att jag undviker köpcentra in i det sista, men ibland så kan det vara riktigt roligt. När det gått några år emellan...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...