söndag 8 december 2019

Lite julpynt varje vecka...

Jag märkte i fredags kväll när vi var iväg att jag började få ont i halsen. Så himla tradigt 😔 och i vanlig ordning börjar jag gurgla med mitt bakteriedödande medel direkt för att få bukt med det. Det är inget att vänta på. Sen i lördags morse hittade jag Mats ute på soffan. Han hade fått gå ut och lägga sig där eftersom jag snarkade som den värsta gubbe, haha...

En av mina favoritljuslyktor 
Idag blir det mest försöka komma ifatt efter helgens bravader. Vi har knappt varit hemma då vi direkt efter jobbet i fredags skulle iväg på julmarknad. Sen igår eftermiddag skulle vi på en uppvaktning nere i Malmö. De hade precis flyttat in i en lägenhet i ett hus byggt 1910. Där var över tre meters takhöjd och stuckaturer i taket och golvlister som nog var 30 cm höga. Väldigt fin lägenhet, inte så stor, men väldigt charmig med allt det gamla.

Riktigt ruskväder hela dan idag. Man har knappt velat gå ut.
 Jag ska ta fram lite julpynt idag, tror jag. Lite grann varje vecka får det bli, fram till julafton 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...