torsdag 12 december 2019

Känner mig mycket bättre...

Jag känner mig mycket bättre och piggare idag. Kanske det är silvervattnets förtjänst, who knows... 😊 

Vi har fått en kul utmaning på jobbet. Det är ett friskvårdsbingo, där spelplanen består av 16 rutor, 4 x 4, och där det i varje ruta står en aktivitet man ska göra. Det kan t ex vara jobba stående minst 30 min, 75 situps, lunchpromenad med en kollega m fl. Vi har hela december på oss att genomföra passen. Det blir nog nån utlottning sen, tror jag, bland de som skickat in sina ikryssade spelplaner 😊

Så skönt med fredag imorgon. Tänk att nästa vecka är sista jobbveckan före jul. Nu har jag ändå julklappar kvar att fixa. trodde jag skulle vara färdig långt innan. Men men, det är som det brukar. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...