fredag 20 december 2019

Ledig en hel vecka...


När jag skulle köra hem från jobbet idag slog det mig plötsligt att nu ska jag inte dit förrän nästa fredag 😊 Genom att ta ledigt en dag blir man ledig en hel vecka. Så härligt! Nu har man några dagar på sig att ta tag i det där sista innan julafton. 

Jag köpte ett litet ljusnät häromdan på Rusta som jag satte upp ikväll på vårt förråd. Vi har så mörkt här uppe i skogen så det behöver lysas upp lite och mysas till 💗

Nu är det snart På spåret. Det missar vi inte, en av veckans bästa program om man frågar oss.

2 kommentarer:

Kattie sa...

Bästa Ing-marie!

Precis sett klart på "veckans bästa program"
Otroligt så duktiga dom var ikväll, båda lagen!

Vi önska dig och familjen en riktigt fin jul och nyårshelg!

Kram alla dina fyrfota vänner från mig!

Kram!

Chapmans dagbok sa...

Tack detsamma Kattie :-) Önskar dig och din familj en riktigt God Jul! Såg att du var i montern och fick representera newfoundlandshunden i Stockholm. Bra jobbat :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...