torsdag 26 december 2019

Pälsvård...

 Raffemannen har blivit lite eftersatt 😏 på sistone, pälsmässigt alltså. Som vanligt har jag svårt att få tiden att räcka till för att kamma igenom honom tillräckligt ofta Det är mörkt när jag kör till jobbet och mörkt när jag kommer hem och jag har inte haft något bra ställe att hålla på med honom här hemma. Ända tills nu...

Våran gorilla 😍
 Vi har satt upp ny belysning i vår carport. Den gamla belysningen lyste knappt upp sig själv, men nu med de nya är det mycket bättre. Så framöver ska jag kunna stå där och se ordentligt och kamma odjuren, haha... Men idag är det ännu en ledig dag så vi kan stå ute i dagsljus. Han har ju en päls som inte är av denna värld. Jag får ta det i omgångar.

Leia ska också få sig en genomkörare med kammen och saxen idag.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...