lördag 30 november 2019

Även hundarna får ha en ljusslinga...

Ni får bortse från det skitiga trimbordet på den här bilden, haha... Vi körde ner till Österlen igår efter jobbet, så nu är mina ljusstakar och stjärnor uppe även där till första advent 😊 Jag fick också ett ryck idag och satte upp en nyinköpt liten slinga uppe på hundgården. Det blev riktigt grannt, om jag får säga det själv 😊 och längden passade perfekt.Tror jag ska göra likadant på hundgården på Trolle Hill faktiskt.

Raffemannen vill att dörren ska vara öppen, men det är vinter försöker jag förklara för honom 😍
Nu är vi hemma på Trolle Hill igen. Det är invigning på riksväg 15 i Olofström imorgon. Det är den vägsträcka Svevia har byggt om och dit Mats legat och kånkat varenda dag under några månaders tid. De har julskyltning också där imorgon så vi får väl gå en runda igenom det också. Doggarna ska följa med så då blir det säkert att folk kommer fram och ska prata. Det är det vanliga när man har de med sig 😊 men det är bara trevligt. 

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...