måndag 18 november 2019

Till helgen är det dags...

Nu blir det verkligen mörkt tidigt. Klockan var nästan fyra när jag kom hem i eftermiddag och då var det redan så pass mörkt att jag inte ville gå ut med hundarna i skogen. En månad till och sen vänder det, men februari och mars är månader jag verkligen kunde vara utan. Jag har hört flera gånger på sistone på radion att det diskuteras vilka månader som folk tycker minst om. Det är många som tycker sämst om november, men det gör inte jag. Kanske för att jag fyller år då, men som sagt, februari och mars är verkliga bottennapp 👎


Nu till något betydligt trevligare. Till helgen är det äntligen dags för de biljetter jag köpte för flera månader sen. Då ska vi hela familjen gå och kolla på Joe Labero 😊 Han kommer hit till vårt Kulturhus med sin show. De har t o m satt in en extraföreställning då trycket var så hårt. Det ska bli jätteroligt. Jag och Mats var och såg honom för en herrans massa år sedan i Malmö och det är nog fortfarande det bästa jag sett i showväg, Så förhoppningarna är höga, haha...

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...