torsdag 21 november 2019

En försenad present...

Jag såg på Netflix häromkvällen att det kommit ut en tredje säsong på "The Crown". Den bara måste jag se. Jag tror faktiskt att jag ska försöka hinna med att se första avsnittet ikväll. Sen har det även kommit ut en fjärde säsong på "The Outlander". Det får nog bli en julaktivitet.


Jag fick en försenad födelsedagspresent av min på kollega igår. Hon hade varit på ljusparty. Partylite heter märket. Det luktade väldigt gott och luktade precis lagom mycket. Jag har varit på plastparty, sminkparty, barnklädesparty etc... men aldrig ljusparty. Jag ska spara på det och inte tända det förrän närmare jul 😊

Imorgon är det fredag och då ska jag ner till Kävlinge och jobba. Vi hade planerat att träna för första gången, men min kollega är så förkyld så det blir inget med det. Vi får väl se nästa vecka. För att fortsätta på aktivitetsspåret var jag på yogan igår kväll. Det är nog en månad sen sist, men så blir det ibland. När jag jobbat mycket så finns inte orken och lusten på kvällen att ge sig iväg igen när man väl kommit hem.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...