söndag 3 november 2019

En märklig födelsedag...

Jaha, då har man blivit ännu ett år äldre idag. Vi körde till Öland igår och hem idag igen. En snabbvisit alltså, och jisses vad det har regnat. Speciellt idag. Det regnade i princip hela vägen hem.

Sen hände det en märklig sak när vi kommit hem. Jag fick ett telefonsamtal som jag först inte svarade på för jag trodde det var en säljare, men som jag sen ringde tillbaka till. Det var en kusin till mig, en okänd kusin. Jag hade en aning om att jag har kusiner på min mammas sida som jag inte känner, men att någon skulle ta kontakt. Det kunde jag väl aldrig tro. Vi bestämde att vi skulle träffas, vi bor i samma stad. Vi får se när det blir, bollen ligger hos mig. Jag får smälta det lite bara.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...