lördag 9 november 2019

Vintips...

Jag fick ett tips om ett rött vin på jobbet häromdan. 19 Crimes, heter det. Jag har aldrig hört talas om det, men när vi var en sväng ner om stan idag slank vi inom systemet och köpte det. Ska bli spännande att smaka.

Så här ser det ut


Vi har haft en sån där "fixa lite ärende"-dag. Rebecca är hemma denna helgen 😊 Före stan körde vi till Rusta och handlade hallmattor till nya bilen (som jag inte sagt något om här innan). Mattorna ska vara till hundburen. Som vanligt blir det lite annat smått och gott där också. Jag köpte lite ljus av olika slag, bl a ett nytt datumljus nu när december närmar sig. Ibland om åren har jag varit så sent ute så de har varit nästintill slutsålda, så nu tänkte jag att det är bäst att passa på när jag väl hittar ett. Sen blev det bakad potatis på Graffiti och innan vi körde hem blev det en runda inom kyrkogården för att tända ljus. Så nu är det också klart inför Fars dag imorgon 💗

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...