torsdag 14 november 2019

Jobbet...

Efter varje månadsskifte har vi bokslut på jobbet. Det var andra månaden jag gjorde det nu själv med stöd från min kollega. Jag har varit helt slut på kvällarna när jag kommit hem. Det är därför jag varit lite frånvarande här denna vecka och förra veckan. Nu blev vi färdiga igår. För varje månad kommer det såklart att gå lättare och lättare 😊 och man förstår också hur momenten hänger ihop bättre och bättre för varje gång.

Nu är det fredag imorgon och jag ska ner till Kävlinge och jobba. Min efterträdare där är redan ordnad, så nu ska jag börja lära upp henne. Hon är redan inne i verksamheten, men arbetsuppgifterna är nya, men det kommer att gå bra såklart.

Denna blev det. Svårt att välja då de har jättemånga olika 😊

Jag skjutsade Mats till hans jobb ikväll då de skulle ha grillkväll. Då passade jag på att svänga inom Rusta för att köpa kattmat. Jag hittade där en ny pappersstjärna till vardagsrumsfönstret. En vit med guldmönster. Den kommer att bli kanon ⭐

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...