lördag 16 januari 2021

Vintern håller i sig...


Leia tycker snön är toppen 😊 Raffe är mer laid back med den. Han har upplevt snön ett antal fler gånger än vad hon gjort. Det är lika skönt varje gång när hennes löp är klart. Då återgår ordningen till det normala igen. När India dog sa jag att jag inte ska ha en av varje mer. Det är väldigt bökigt när tiken löper, men så dök tillfället upp att Leia blev vår. Aningen oplanerat, men jag kunde inte säga nej 💗 och det funkar väldigt bra för att vi har så bra samarbete med vår uppfödare.


Det var ett helt underbart ljus ute i eftermiddag. Jag var bara tvungen att ta kameran med mig ut en stund.


Vår egen lilla väg upp till oss. Man kan  skönja mellan träden hur högt vi bor. Just här när man går på vägen är utsikten riktigt fin. Jag ser bort till jobbet härifrån 😊 De höga skorstenarna.

Vi hängde på låset på Mio i Kristianstad i förmiddags. Vi skulle kolla på nytt köksbord, och vi beställde faktiskt en matgrupp. Runt bord med en diameter på 1,20, två iläggsskivor och sex stolar. Det var ett paket och där var bara en veckas leveranstid, så vi får hämta det i slutet på nästa vecka. Det blev dock en helt annan stil än de bilder jag la upp häromdagen. Det blev helt klassiskt vitt.

Matgrupp HÄR Bord HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...