fredag 1 januari 2021

2021 nu...

Jaha, då ska vi vänja oss vid att skriva 21 först då istället för 20 😊

Vi åt och drack igår, och kollade på Grevinnan och Betjänten. Vi har inte sett den på flera år, men ändå kan man varenda replik. Den sitter kvar i minnet, och himla rolig är den i alla fall 😀 Vi var ute vid tolv och kollade på raketer, men vi gick faktiskt upp på ovanvåningen och kollade genom fönsterna istället. Där såg man bättre.

Maten blev väldigt god och jag dukade med husets gamla finporslin 😊

Jag har börjat plocka ner julsakerna idag. Allt utom ljusstakar och stjärnor. De får vara kvar till söndag då vi kör hem. Jag hittade då bland de andra julsakerna som jag inte har uppe det här änglaspelet. Jag har ett hemma på Trolle Hill också, men detta är i bättre skick. Lådan till detta är också mycket finare. 


Änglaspelet som jag har där hemma hade vi faktiskt uppe och tänt på julafton. Det plingar så mysigt, men det har blivit så svart av sot. Jag måste kolla upp hur jag får bort det, måste finnas nåt medel för det tänker jag. Kanske Häxan putsmedel tar bort det, får kolla.


Nya änglaspel hittar du HÄR och HÄR

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...