lördag 9 januari 2021

Det börjar bli klart med vår tvättstuga...

Det har blivit ett par dagars uppehåll här. Det är mycket på jobbet nu med årsbokslut och så har vi en fusion också då vi går ihop med ett annat bolag. Även om det är väldigt mycket, så försöker jag se det som att tänk så mycket jag lär mig. Det är jättebra kunskap om det blir att jag måste söka mig vidare framöver. Jag har nog inte skrivit om det förut, men jag går på ett vikariat just nu och då vet man ju aldrig vad som kommer att hända även om jag hoppas på att få stanna kvar.

Det börjar bli riktigt fint med vår tvättstugehörna nere i källaren. När jag jobbat har Mats haft semester vissa av helgdagarna och då varit här och gjort det sista med vattnet och avloppet. Så i förmiddags blev det en runda bort till Simrishamn och återvinningscentralen där för att bli av med allt skräp som blivit. Skönt! 

En ny liten krukväxt till toaletten

Dessutom ska kaminen jag sålde på Blocket i höstas äntligen bli hämtad av mannen som köpte den. Han har behövt hjälp av någon bekant att följa med och vi är ju inte heller här varje helg, men idag så blir det av 😊 Skönt när allt faller på plats.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...