måndag 4 januari 2021

Grusfria golv och födelsedag...

Jag måste erkänna vad jag inhandlade igår. När vi körde hem från Österlen svängde vi inom Netonnet i Kristianstad och där köpte jag mig en robotdammsugare. För den som följt mig här ett tag minns kanske att vi köpte en för ett par år sedan, men som Aron övertog ganska fort efteråt. Vi tyckte att det blir nog ett för styvt jobb för den med all den grus och skit som hundarna drar in. Nu var jag jättesugen på en ny och det på grund av det blöta och gråa vädret som vi haft länge nu. Ni kan ju bara gissa hur mycket grus hundarna drar in varje dag och det gör mig tokig emellanåt. Det var en fröjd imorse att komma ut i köket och det var grusfritt på golvet. Det låter helt sjukt, men så är det 😂


 Skillnaden denna gång är att den här modellen kan moppa också. Det ska ju bli spännande att prova. Det är en väldigt bra grej som jag faktiskt kan rekommendera och då är jag absolut ingen prylnisse. Städningen blir bara så mycket roligare med den här lilla "kompisen".

Halva nöjet är ju att kolla i behållaren hur mycket skit den samlat upp 😀

Ikväll har vi firat Aron som fyller år. Helt ofattbart att det är 26 år sen han föddes. Om jag inte minns helt fel var det rejält kallt den natten.

1 kommentar:

nada sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...