torsdag 27 augusti 2020

Torsdag kväll...


Jag beställde mattan från Ellos i alla fall. Jag kom på att jag har två procent rabatt genom Refunder och sen hittade jag ytterligare en rabattkod på fem procent. Det som var mindre bra var att där var en leveranstid på en månad. Lite trist, men det har ju egentligen ingen betydelse. Den får komma när den kommer helt enkelt. Ska bli kul med nånting nytt i det rummet 😊

Jag har kammat Leia ikväll. Hon är betydligt lättare att kamma igenom än Raffemannen. Han har så mycket päls så det är helt makalöst, och tjock är den. Jag får alltid dela upp det på flera dagar. Sen har jag rensat lite ogräs på baksidan ikväll. Vi har en liten gårdsharv som vi kopplar på fyrhjulingen. Den tar ogräset riktigt bra, men sen är där ställen där den inte kommer åt. Vi behöver köpa nån ogräsättika och spruta på. Det tar alldeles för lång tid för mig att ligga på alla fyra och dra och dra 🍀

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...