söndag 23 augusti 2020

Ny matta...

Nu när hösten nalkas blir det mer att man vill boa in sig, i alla fall jag 😊 Jag skulle vilja ha en ny matta i TV-rummet. Leia har smutsat ner den vi har där nu. Vi har tvättat den, men det blir inte detsamma. 

Från början fick ingen av hundarna gå in där, men sen kom Leia och med henne blev det inte alls så tydliga regler som Raffe och India hade. Bara för att hon var liten haha... Man är ju konstig ibland. Hon var liten och tik och då skulle hon helt plötsligt få göra sånt som inte de andra fick, så nu går hon in och lägger sig på mattan i TV-rummet, men Raffe gör inte det 😀 Jaja, han förstår ju inte skillnaden.


För att ha en så tålig som möjligt får det nog bli en sisalmatta. Ikea har en som är 160x230 cm. Jag vill nog känna på den först innan köp, så det får nog bli en tur upp till Älmhult. Kanske redan i veckan.


Ellos har också en modell som är 170x240 cm. Jag vill ha en stor som täcker en stor del av golvytan. Ja, vi får väl se vad det blir i slutändan. Det enklaste är ju att beställa en på nätet, men då kan jag ju inte känna på den först 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...