onsdag 26 augusti 2020

Farttåget...

Bild från nätet

Jag är riktigt förvånad över mig själv att jag kommit igång med löpträningen och att jag dessutom tycker att det är roligt. Och, jag har faktiskt kommit på varför jag tycker det är kul och det är att jag redan märker resultat. Jag orkar redan mer och känner mig piggare 😊 Riktigt roligt att upptäcka nåt nytt hos sig själv, haha... Som idag till exempel. Jag har haft lite ont i magen från och till hela dan idag, så jag undrade lite hur det skulle gå på träningen ikväll. Men, sen kommer man dit och springer och nu är det onda borta. Skönt 💗

Jag är precis hemkommen och vi var fler idag än förra veckan. Vi gjorde en rolig övning som heter farttåget. Vi delade upp oss i två grupper. Man springer sakta efter varandra, siste man springer om alla och springer in som första man, och blir då loket. Då börjar siste man att springa om alla och blir förste man. Så håller man på. En bra intervallövning 😊

Då är det redan torsdag imorgon. Jag tror nog att vi blir hemma denna helg. Mats ska vara med på ett mindre Triathlon här hemomkring på lördag. Jag känner att jag ligger back med ganska mycket här hemma, så jag ska försöka komma ifatt med lite av varje. Lite nya höstblommor till verandan hade varit fint också. Nån bollkryss kanske.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...