lördag 29 augusti 2020

Björnbären...


Nu när jag har rensat på förrådstaket sparade jag den lilla björnbärsplantan som slagit rot där. Idag såg jag att de flesta av bären är färdiga och de är jättegoda 😊 Jag ska plocka dem och ha på morgongröten på måndag, tänkte jag.

I förmiddags var vi i Vittsjö på triathlonträningen som jag skrev om häromdagen som Mats var med på. Jag satt och tog tiden 😊 Eftermiddagen har jag sen ägnat ute i trädgården. Körde bort en runda till Jula för att köpa ogräsättika, men den var slut. Verkar vara min lott att ligga på alla fyra och rensa och rensa 😀 

Annars blir det en lugn helg här hemma på Trolle Hill. Vi har beställt pizza ikväll som vi sitter och väntar på. Vi bor på gränsen för utkörning så det är klart man måste utnyttja.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...