fredag 21 augusti 2020

Inköpt aktivitetsarmband...

Åh, vad härligt att det är fredag och vi har en hel lång helg framför oss. Det blir en mix av Trolle Hill och Österlen för oss denna helg. Ikväll efter maten var jag ute och fortsatte dra upp sly uppe på förrådstaket. Det har ju faktiskt regnat så pass mycket i veckan så det jobbet fick sättas på vänt. Men, ikväll gjorde jag ett ryck och nu har jag inte mycket kvar. Skönt att det snart är färdigt 😊

Jag måste också berätta att jag köpt mig en ny grej. En sådan här för att göra framför allt vardagsträningen lite roligare


Jag har använt mobilen som stegräknare, men då måste man ha mobilen med sig hela tiden och det har ju inte jag. Nu har jag denna på armen hela tiden istället, mycket bättre 😊 Det var dock ett väldigt meck med att få igång den och parkoppla den med mobilen. Jag var tvungen att kontakta supporten och på engelska dessutom. Jag satt och skrev med en Ivan i närmare en timme, men till sist så gick det. Vi trodde att det var något fel på den, men det var det inte. Han var väldigt duktig får jag säga och tålmodig, haha...

Så nu ser jag steg, puls, sträcka, kalorier och mycket mer. Jag ska bara lära mig att använda det mesta också.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...