söndag 1 juli 2018

Festival och olivträd...

Mitt olivträd
Det blev sent igår. Vi var inte hemma förrän halv två i natt. Vi var på Torsjö Live. En tvådagars festival "för vuxna", kallar de det, utanför Tyringe. Vi hade bara köpt biljetter för igår. Det var tredje året vi var där, och femte året som festivalen var. Dragplåstret för oss var Wilmer X som spelade sist igår kväll. De började inte spela förrän halv tolv. Man är för gammal för att vara uppe så sent nuförtiden 😊 Det får bli en dag när man går runt och slappar och småpysslar helt enkelt idag.

Mitt lilla olivträd nere i Komstad har fått små oliver. Det trodde jag aldrig, men det är kanske inte så konstigt när det varit rena medelhavsvärmen här på sistone. Kul är det i alla fall!

De trivs tillsammans de där två 💗 Som ni ser längre bak på bilden så har jag inte hunnit börja med mitt röj- och rensprojekt än. Det får bli när andan faller på. Jag måste rensa vattenfallet och runt dammen först. Ska försöka ta det idag om jag orkar 😋

1 kommentar:

Petra sa...

Nä du, att vara uppe så länge.... den tiden är förbi. Det tar för mycket på krafterna. Hi hi. Vovvarna verkar ta det rätt lugnt på bilden iaf. Röja och rensa kan vänta. Det är ändå för varmt nu. Njut istället. Hoppas du får en fin måndag. Semester nu va?
Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...