tisdag 3 juli 2018

Lite nytt..

Mitt nyinköp idag 😊
Jag gjorde en egen liten utfÀrd idag till Kristianstad. DÀr Àr sÄ mycket trevligare centrum Àn i HÀssleholm. Allt det gamla Àr rivet hÀr, men i Kristianstad Àr mycket av det gamla kvar. Det gör sÄn stor skillnad. Dessutom ligger en av mina favoritbutiker dÀr, nÀmligen Esprit. Vi hade den förut hÀr hemma ocksÄ men den stÀngdes för nÄgra Är sedan, sÄ den nÀrmsta vi har nu Àr den i Kristianstad. DÀr var sÄ mycket fint och rea ocksÄ. Jag köpte mig en kjol och en blus.

Just kjol och byxor Àr svÄrt att nÀthandla, tycker jag. Det vill jag gÀrna prova. Jag passade pÄ att gÄ inom Indiskan ocksÄ. Jag brukar inte handla nÄgot dÀr, men dÀr hittade jag en top och ett linne. Roligt att gÄ i sÄna butiker som inte finns hÀr hemma. Jag tror jag ska ta och gÄ igenom min garderob nu nÀr jag Àr ledig. Jag hade sÄn ordning efter att vi flyttat in, men nu Àr dÀr nog en del som jag kan rensa ut.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...