söndag 8 juli 2018

Resmo ett måste...

Nu är vi hemma igen från Öland och även Leia är hämtad från Monikas. Nu ligger de båda två här på vår uppfart. Hon är väl trött efter att ha varit hemifrån några dagar och härjat med de andra små.


Förutom vår utfärd igår hann jag och Rebecca med en runda bort till Resmo krukmakeri. Det är ett måste när man kommer till Öland. Jag köpte på mig ytterligare en mugg och en frukostskål. Jag samlar på dessa i den blåa färgen. En mugg här hemma hade gått sönder och jag ville ha en skål till. Jag har köpt mycket från det krukmakeriet, men ändå är då så mycket man vill ha när man kommer in där. Det är ganska dyrt, så man får köpa nån sak varje gång man är där. 

Innan vi körde hemåt i eftermiddags var jag och Rebecca uppe i gårdsbutiken i Bredinge. Jag köpte potatis, jordgubbar och rapsolja. Så mysigt med gårdsbutiker 😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...