fredag 29 juni 2018

Semestern har börjat...

En blå och en rosa
Nu när vi skaffat Leia är det ju tvunget att ha ordning och reda även på hennes handlingar. Passande nog så hade "vårt" försäkringsbolag (inga namn nämnda, haha) även rosa mappar nuförtiden 😊 Det var jag ju bara tvungen att införskaffa. Så nu har även Leia en fin mapp där jag kan samla allting som gäller henne. 

Inte alls inplanerat blev det en tur till Ikea i eftermiddags. Aron ringde och undrade om jag ville följa med till Älmhult. Han skulle ha en tv-bänk och en byrå. Jodå, jag följde med, men jag köpte ingenting speciellt. Bara de sedvanliga värmeljusen som alltid slinker med hem. Jag kollade på fönsterlampa till Komstad, men jag hittade ingen som passade precis så det blev ingen. 

Nu är det fredag kväll och vi har landat nere i Komstad faktiskt. Skönt att vara här! Min semester börjar idag även om jag måste jobba lite nästa vecka, men det gör ingenting. Årets sommarsemester har börjat!!  😊😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...