måndag 4 juni 2018

Semestern närmar sig...

Det var inte förrän i helgen som det riktigt gick upp för mig att vi är lediga på onsdag. Det är klart att jag vet om att vi är lediga på Nationaldagen, men jag hade glömt att skriva in det i min kalender och då finns det inte liksom, haha 😊

En liten uppsyn 💗
Detta innebär att vi kör ner till Österlen igen på tisdag. Härligt med en extra dag där nere. På söndag har vi, Newfoundlandsklubben, vår egen Newfoundlandsspecial (hundutställning) här i Hässleholm, så då blir det till att jobba där hela dan. Därför blir även denna helg lite sönderstyckad med lite Österlen och lite här hemma. Hela juni är faktiskt sådär. Helgen efter har vi vägröjardag här hemma på lördagen, sen helgen efter är det midsommar. Men sen... 😊 sen börjar min efterlängtade semester. Längtar 💗 Det är det nog många som gör.

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...