lördag 16 juni 2018

Vilken tur att vi körde över fältet..

Efter att ha varit med och röjt längs vår väg i dag i vår vägförening körde jag och doggarna ner till Komstad. Jag hade inte riktigt bestämt mig för om jag skulle stanna på Ravlundafältet eller inte, men vilken tur att jag gjorde det. Kolla bara vad vi fick se 😊🐎 Det är inte så ofta att hästarna är på den delen av fältet, det är för det mesta fåren och nötdjuren, men idag kom det en hel flock med hästar. Så mäktigt att se!

Mats jobbar hela denna helg och jag skulle egentligen varit med på vägföreningens fest ikväll, men jag smet från det och körde ner till Komstad istället. Jag kände att jag behövde ner hit och vattna mina blommor och grönsaker, vilket behövdes. Vi har en regnmätare här och den visade faktiskt att det kommit sex mm regn här sen vi var här sist. Jag har bara gått en snabbrunda här, men jag tror där är några jordgubbar som är färdiga 🍓😊

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...